May 21, 2011

And the Winner is...

After a tedious verification process, I am very pleased to share that there were 55 unique entries to Maude's Avenue of Thoughts' Blog Anniversary giveaway. This translated to 4 excel sheets, hours of cross-checking and 167 valid entries (since a person can have a maximum of 4). Again, my deepest thanks for celebrating my 1st year of blogging with me.

Good thing we had some idle time in the office 
so I was able to prepare the manual raffle earlier today :)

Now... the part that we've all been waiting for...

167 strips printed, cut and folded. Well I could use random.org if I want to but I wanna keep the personal touch  :)

So what I did was tap our little girl to do the manual raffle. She's more than willing, I tell you! :)

Then it was time to pick one.

"Here, Ate Em. Check first if it's not one of my Ninangs."
*I'm kidding, girlfriends! :P*


And the winner of the chic Celine bag is...

I told you, she is sooooo having fun :D

Can't see it clearly? Here's a closer look:



Congratulations Mylene!!!
Even I am jealous! LOL

Please get in touch with me through mmdrolle@gmail.com for details on how to claim your prize. Looking forward to meeting you! :)

Again, thank you all for joining my mini-contest. I couldn't have done it without you. Till next year!

Oh, do drop by once in a while, please? :)


Much love,

9 comments:

  1. congrats to the winner! aw. the baby girl is sooo cute!

    ReplyDelete
  2. thanks eloisa! she's everyone's darling here at home :)

    ReplyDelete
  3. Aww the little girl is really cute ;> BTW, Thanks for the contest Ms.Maudey :) More blogging years to come.

    xoxo

    ReplyDelete
  4. huwat?! why not me huhuhu sadness :(

    miss na kita maudeeee! wala nako kachikahan :(

    ReplyDelete
  5. @kate: thanks kate, you're such a sweet girl ^_^ by the way, call me Maudey :)

    lucyyyyyyyyy! sisihin mo si haley.. hahaha.. miss you too! nasa office na ulit si ms. ruth eh.. miss na daw nya tayo ka-work.. :) let's make chika kasi sa email!

    ReplyDelete
  6. hi Maudey!!sent my email already! Thank you so much and most especially to your cute little girl who picked my name!!!Waaah thank you so much I really love that bag!! so excited to get it....:) God bless you always!More power and more promos to come!

    ReplyDelete
  7. Thank you Maudey!Thank you so much cute little girl for picking my name!!yipee, my little girl really like the picks of you picking from folded papers, she even told me it was her,love the bag so much I am so excited to have it!!My first ever signature bag on my 37 years of existence!!lol!but it's true, you just don't know how much you made me happy!!God bless and more power!!

    ReplyDelete
  8. Congratulations to the winner and to you Ms. Maudey for the successful blog give away.....More power to you......

    See you around the blogsphere......

    Enjoying reading your posts......

    glenda santos

    ReplyDelete
  9. @Mylene: it's an awesome feeling knowing that i made someone happy.. get your prize the soonest! see ya!

    @glenda: thanks a lot! see you around, and please do visit once in a while.. Tsaka.. Maudey nalang po.. Wag na Ms.. ^_^

    ReplyDelete

Make your mark on my avenue, leave a message! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...